MetaFit


Geen fan van Zumba?


Bij MetaFit zijn er geen ingewikkelde danspasjes, én

je verbrandt tot 24 uur na je workout meer vet.


'Spinning is de ideale manier om je conditie te verbeteren en vet te verbranden' zegden ze, dus dat wilde je wel proberen. Maar nog voor de opwarming voorbij was zat je hartslag al torenhoog in 't rood, en dan moest je het nog drie kwartier volhouden.


Achteraf duurde het nog een hele avond voor je opnieuw bij je positieven was, en de dagen daarna kon je amper gaan zitten. Maar je was geen grammetje kwijt, je kreeg al hartkloppingen als je aan de volgende fietsworkout dacht, en de beats bonkten nog altijd na in je oren.


Bij MetaFit gaat je hartslag ook omhoog, maar...


Een typische MetaFit workout duurt amper een klein half uurtje, en toch is het effect groter dan wanneer je een lange loop- of fietstraining zou doen. MetaFit geeft je stofwisseling een enorme boost, en je verbrandt dus meer calorieën. Vooral na de training. Zelfs terwijl je slaapt.


Tijdens loop- of fietstrainingen haalt je lichaam energie uit vet. Maar ook uit spiermassa. Daarom zijn marathonlopers en profwielrenners zelden gespierd. Minder spiermassa betekent wel dat je in rust minder energie verbruikt, en dat is niet zo handig als je wil afvallen. Bij MetaFit heeft je lichaam simpelweg niet genoeg tijd om spiermassa af te breken.


Lange loop- of fietstrainingen kunnen saai zijn, vooral als je binnen loopt of fietst. Omdat de meeste mensen van afwisseling houden is MetaFit elke keer anders (een andere opbouw én andere oefeningen).


Last but not least... De niet zo fitte huisvrouw en de afgetrainde topatlete kunnen samen MetaFitten, want je maakt alle oefeningen zo makkelijk of uitdagend als je zelf wil.


Dus wil je een paar kilootjes afvallen? Je buik of billen verstevigen? Je sportprestaties verbeteren? Of houd je wel van een uitdaging, ben je uitgekeken op die andere groepslessen, of zoek je iets dat simpelweg efficiënter is dan pakweg Zumba?


Dan is MetaFit echt iets voor jou! Vraag maar aan Esther...


 “Ik wist niet zeker of MetaFit wel iets voor mij zou zijn.

Zou ik wel kunnen volgen? Waren de oefeningen niet te moeilijk, het tempo niet te hoog?


Dat bleek al snel geen probleem te zijn. Alle oefeningen worden op voorhand uitgelegd, en ook tijdens de workout worden ze nog eens herhaald. Het tempo bepaal je volledig zelf: kan je een oefening minder goed, dan doe je er gewoon minder van. Bij de oefeningen die beter gaan kan je dan een tandje bijsteken.


Na een paar keer begin je de oefeningen al goed te kennen, en dat is fijn. Ook merkte ik dat de oefeningen steeds beter en vlotter gingen, en dat het aantal herhalingen dat ik in een bepaalde tijdspanne kon doen vermeerderde.


Je hebt een volledige workout en hoeft daarvoor niet je hele avond op te offeren. Voor en na kan er nog wat gepraat worden, wat het gezellig maakt. MetaFit is een aanrader voor alle vrouwen die op een vlotte en plezierige manier iets aan hun conditie willen doen!”



Esther



Ziet dat er niet leuk uit?


Wil je ook ervaren hoe leuk en efficiënt MetaFit écht is? Of wil je gewoon meer vet verbranden, zelfs terwijl je slaapt?


Als je hieronder je gegevens invult mag je een keertje gratis komen MetaFitten, dus...


Maar opgelet, want MetaFit kan enorm verslavend zijn!


 
 
 
 
 
 


IN 2 SPORTS


'Personal en small group training voor vrouwen die zich 365 dagen per jaar fantastisch willen voelen, en er ook zo willen uitzien'