StretcHIIT


Te weinig me-time?


Denk 45 minuten alleen aan hier & nu!


Voor je werk zit je urenlang achter een bureau. Op de heen- en terugweg zit je in de trein of de auto, en 's avonds hang je uitgeput in de zetel voor televisie. De laatste tijd heb je steeds vaker last van lage rugpijn, en als je met gestrekte benen vooroverbuigt raken je vingers amper nog je knieën.


Langdurig stilzitten is nog ongezonder dan gedacht, en door lang en veel tijd zitten heb je een groter risico op maar liefst 24 chronische aandoeningen: diabetes, overgewicht of obesitas,  verhoogde cholesterol, hypertensie, artritis, hart- en vaatziekten, slapeloosheid,...


Yogaoefeningen zorgen voor een natuurlijke en meer actieve zithouding die beter is voor je gezondheid, en als je Yoga (zonder zwevering te worden) en stretching combineert met High Intensity Interval Training word je soepeler, fitter, sterker en strakker.


Om een lang verhaal kort te maken: je gaat flink zweten, maar er is ook ruimte voor ontspanning en relaxatie. En wie weet, misschien val je op het eind van de workout wel in slaap.


Wil je het eens proberen? Als je hieronder vertelt wie je bent neem ik graag een Kettlebell voor je mee.


 
 
 
 
 
 

“Een stevige en pittige workout. Zeer intensief voor beginners, dus regelmaat is een must. Een absolute aanrader." Sigrid


"Aangename workout met voldoende afwisseling." Esther


"Leuke combinatie van rustige en pittige oefeningen in een niet te grote groep.” Isabelle


"Leuke oefeningen... Rustig opbouwen en afsluiten, en tussendoor best pittig. Achteraf ook niet té stijf geweest. Omdat de oefeningen aangepast worden aan jouw niveau is de worktout geschikt voor zowel beginnende als ervaren sportsters." Linda



IN 2 SPORTS


'Personal en small group training voor vrouwen die zich 365 dagen per jaar fantastisch willen voelen, en er ook zo willen uitzien'